דולגופיאט / יש למ×" לצפות ×"ול×'ופיאט ×'×'מר ×"קרקע מ×"פס×'×" : האמת שעשיתי תרגיל לא הכי טוב שלי והייתי לחוץ שזה לא יספיק למדליה.. אופיר דיין, פיטר פלצ'יק, לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, ודיאנה ויסמן 6 מאיות הפרידו בין דיאנה ויסמן ממכבי הישגים ראשון לציון לחצי הגמר בריצת 100 מ'; ארטיום דולגופיאט העניק היום למדינת ישראל מדליית זהב שנייה בהיסטוריה וראשונה אחרי גל פרידמן באתונה 2004. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק שבאוקראינה, ובגיל שש נכנס לראשונה לאולם ההתעמלות בזכות אביו, שגם בצעירותו עסק בהתעמלות מכשירים. מדליית זהב לארטיום דולגופיאט, סגן אלוף העולם, שעלה ראשון מהמוקדמות עם הציון הגבוה…

הרבה אנשים עזרו לי להגיע לאן. עלינו לארץ ביולי, אז לא היה לי בית ספר, לא היה לי כלום. מדליית זהב לארטיום דולגופיאט, סגן אלוף העולם, שעלה ראשון מהמוקדמות עם הציון הגבוה… #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו.

ארטיום ×
ארטיום ×"ול×'ופיאט ×'ראיון ×—×' מיוח×" לראש ×"שנ×" וואל×" ספורט from img.wcdn.co.il
הוא אלוף העולם.באמת גם בן אדם טוב, גם ילד הכי טוב וגם ספורטאי הכי טוב. אחרי שזכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע, ארטיום דולגופיאט תיאר את רגעי המתח: הוא נפל על הצוואר במהלך תרגיל קרקע והיה חייב. אבל דולגופיאט הוכיח שהוא עשוי מחומר אחר. עלינו לארץ ביולי, אז לא היה לי בית ספר, לא היה לי כלום. דולגופיאט נשאל איך יחגוג וענה בחיוך: אופיר דיין, פיטר פלצ'יק, לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, ודיאנה ויסמן דולגופיאט הוא אפוא אחד משבעת הענקים של ההתעמלות בעולם כרגע, לא מי שהתמקצע בנישה מסוימת במיוחד בענף.

אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו.

הוא נפל על הצוואר במהלך תרגיל קרקע והיה חייב. — אָבּוּ בִּלְעָם המקורי omer meiri ‏اصلي أبو بلعام (@meiriomer) august 1, 2021. באתי לאולם ההתעמלות בפעם הראשונה, ראיתי ילדים עושים …. מתעמל המכשירים הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה מדליית זהב היסטורית. ארטיום דולגופיאט העניק היום למדינת ישראל מדליית זהב שנייה בהיסטוריה וראשונה אחרי גל פרידמן באתונה 2004. — eli sahar (@eli_sahar) august 1, 2021. עלינו לארץ ביולי, אז לא היה לי בית ספר, לא היה לי כלום. המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. ארטיום דולגופיאט זכה במדליה השלישית של ישראל בטוקיו 2020! 12 שנה בארץ ומתראיין פי 12 יותר טוב מבני גנץ. האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר: מדליית זהב לארטיום דולגופיאט, סגן אלוף העולם, שעלה ראשון מהמוקדמות עם הציון הגבוה… | ארטיום דולגופיאט גאים בך.

האמת שעשיתי תרגיל לא הכי טוב שלי והייתי לחוץ שזה לא יספיק למדליה. 17 שנה אחרי הזהב של גל פרידמן, ארטיום דולגופיאט ניצח בגמר האולימפי, זכה במדליה היסטורית בהתעמלות ועמד בראש הפודיום. 12 שנה בארץ ומתראיין פי 12 יותר טוב מבני גנץ. אופיר דיין, פיטר פלצ'יק, לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, ודיאנה ויסמן ארטיום דולגופיאט על הפודיום בטוקיו | loic venance/afp via getty images.

Nu2mgb4 Ug 9pm
Nu2mgb4 Ug 9pm from photo.one.co.il
ביום ראשון 1.8 יעלה ארטיום דולגופיאט לשלבי גמר ההתעמלות דולגופיאט הוא הכי טוב בעולם, באחד המקצועות היחידים שבאחד הענפים הכי חשובים שיש בעולם. אני לא יודע, זאת מדליית זהב ראשונה שלי. דולגופיאט עלה לגמר תרגיל הקרקע בטוקיו אחרי שסיים ראשון את שלב המוקדמות עם ציון מרשים של 15.200 וכשהוא הפייבוריט לזכייה על פי כל סוכניות ההימורים, וקבע ציון של 14.933 שהציב אותו בפסגה. מתעמל המכשירים הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה מדליית זהב היסטורית. — אָבּוּ בִּלְעָם המקורי omer meiri ‏اصلي أبو بلعام (@meiriomer) august 1, 2021. לינוי אשרם, שגיא מוקי וקטי ספיצ'קוב שמדורגים מעליו בפרוייקט המדליות הזה, מוכרים הרבה יותר ממנו וגם פיטר פלצ'יק ואורי ששון יגרמו לכם לסובב את הראש, אבל. — eli sahar (@eli_sahar) august 1, 2021.

12 שנה בארץ ומתראיין פי 12 יותר טוב מבני גנץ.

עלינו לארץ ביולי, אז לא היה לי בית ספר, לא היה לי כלום. אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו. #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך האמת שעשיתי תרגיל לא הכי טוב שלי והייתי לחוץ שזה לא יספיק למדליה. ארטיום דולגופיאט זכה במדליה השלישית של ישראל בטוקיו 2020! חשבתי כבר שהלך הכל, עכשיו המטרה זהב נוסף: 17 שנה אחרי הזהב של גל פרידמן, ארטיום דולגופיאט ניצח בגמר האולימפי, זכה במדליה היסטורית בהתעמלות ועמד בראש הפודיום. מאוד התרגשתי בשבילו, אבל תמיד ידעתי שהוא ייקח את הזהב , האמנתי בזה, הרגשתי את זה באופן אינטואיטיבי, בתור אמא. — eli sahar (@eli_sahar) august 1, 2021. אני לא יודע, זאת מדליית זהב ראשונה שלי. | ארטיום דולגופיאט גאים בך. אחרי שזכה במדליית הזהב בתרגיל הקרקע, ארטיום דולגופיאט תיאר את רגעי המתח: דולגופיאט הוא אפוא אחד משבעת הענקים של ההתעמלות בעולם כרגע, לא מי שהתמקצע בנישה מסוימת במיוחד בענף.

— אָבּוּ בִּלְעָם המקורי omer meiri ‏اصلي أبو بلعام (@meiriomer) august 1, 2021. מדליית זהב לארטיום דולגופיאט, סגן אלוף העולם, שעלה ראשון מהמוקדמות עם הציון הגבוה… ארטיום דולגופיאט זכה במדליה השלישית של ישראל בטוקיו 2020! רגע לפני הנסיעה למשחקים האולימפיים העניק רז קינסטליך מלגת הצטיינות לנציגי העיר באולימפיאדה: אבל דולגופיאט הוכיח שהוא עשוי מחומר אחר.

Vlp5oqfodshjym
Vlp5oqfodshjym from img.mako.co.il
אבל דולגופיאט הוכיח שהוא עשוי מחומר אחר. לינוי אשרם, שגיא מוקי וקטי ספיצ'קוב שמדורגים מעליו בפרוייקט המדליות הזה, מוכרים הרבה יותר ממנו וגם פיטר פלצ'יק ואורי ששון יגרמו לכם לסובב את הראש, אבל. ארטיום דולגופיאט העניק היום למדינת ישראל מדליית זהב שנייה בהיסטוריה וראשונה אחרי גל פרידמן באתונה 2004. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק שבאוקראינה, ובגיל שש נכנס לראשונה לאולם ההתעמלות בזכות אביו, שגם בצעירותו עסק בהתעמלות מכשירים. 12 שנה בארץ ומתראיין פי 12 יותר טוב מבני גנץ. בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו. עלינו לארץ ביולי, אז לא היה לי בית ספר, לא היה לי כלום. #tiktok #israel #gymnastics #פוריו #טיקטוק #התעמלותקרקע #ישראל #tokyo2020 #אקרובטיקה #גאווהישראלית #foryou #gymnast | ארטיום דולגופיאט גאים בך

ארטיום דולגופיאט על הפודיום בטוקיו | loic venance/afp via getty images.

ביום ראשון 1.8 יעלה ארטיום דולגופיאט לשלבי גמר ההתעמלות דולגופיאט הוא אפוא אחד משבעת הענקים של ההתעמלות בעולם כרגע, לא מי שהתמקצע בנישה מסוימת במיוחד בענף. אופיר דיין, פיטר פלצ'יק, לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, ודיאנה ויסמן ארטיום דולגופיאט על הפודיום בטוקיו | loic venance/afp via getty images. כך נראתה הדרך לפסגה של ארטיום דולגופיאט. מתעמל המכשירים הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה מדליית זהב היסטורית. האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר: 12 שנה בארץ ומתראיין פי 12 יותר טוב מבני גנץ. הרבה אנשים עזרו לי להגיע לאן. עלינו לארץ ביולי, אז לא היה לי בית ספר, לא היה לי כלום. אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו. רגע לפני הנסיעה למשחקים האולימפיים העניק רז קינסטליך מלגת הצטיינות לנציגי העיר באולימפיאדה: | ארטיום דולגופיאט גאים בך.